הטכנולוגיה מביאה לפתיחות מרובה בכל הנוגע לדרכים חדשות וחדשניות להתייעלות ניהול העסק.
לכן, רבים הם בתי העסק שמעדיפים שהמוקד הטלפוני שלהם ינוהל על ידי מיקור חוץ.
מוקד טלפוני: אפשר ואפילו כדאי - מיקור חוץ
שתי הסיבות העיקריות להצלחתם של מוקדים טלפוניים המנוהלים באמצעות חברות מיקור חוץ הן הפחתת עלויות ומקצועיות. שימוש במיקור חוץ הוא זול יותר וכדאי גם לקחת בחשבון כי את המומחיות והיעילות של חברות אלו בניהול מוקדים טלפוניים.
הפחתת עלויות
היתרון הבולט של מיקור חוץ הוא חיסכון בעלויות הקמת מוקד, הכרוכות בהוצאות רבות בתשתיות תקשורת, בין אם ברכישתן או תחזוקה וריענון שלהן.
יתרון נוסף הוא בעלויות כח אדם נמוכות יחסית. כל עובד עולה לחברה בה הוא עובד מעבר למשכורתו והכשרתו המקצועית. העלויות הנוספות כוללות תשלומים על נסיעות, בונוסים בשל תוצאות, טיולים, ימי גיבוש וכו'. כל אלה נחסכים כאשר פונים לשירותי מיקור חוץ.
יתרון נוסף של השימוש במיקור חוץ הוא הגמישות. באם לא מרוצים מהשירות, ניתן לעבור לחברה אחרת להשגת התוצאות הרצויות. האפשרות לבחור מבין כמה חברות מיקור חוץ למוקדים טלפונים מגבירה את התחרותיות – וכך מפחיתה עלויות.
מומחיות ומקצועיות
בעולם יש מגמה ברורה של התמקצעות והיווצרות של מומחים בתחומם. בעבר הרחוק הרופא היה מטפל בצינון חורף ובמקביל מטפל במחלות נדירות, זיהומים ולידות. עורכי הדין היו צריכים להיות בקיאים בהסכמי ממון, גירושין, נדל"ן וייצוג לקוחות בבתי משפט.
כיום, יש מגמה ברורה בהתמקצעות בתחום ספציפי ובקיאות בו על בוריו. כתוצאה מתהליך זה יש נטייה "להוציא החוצה" שירותים שגופים חיצוניים יכולים לבצעם במקצועיות ולרוב בעלויות קטנות יותר, ממש כמו השימוש במיקור חוץ, שנעשה שכיח יותר ויותר.
חברות המתמחות בפעילותן במיקור חוץ של מוקדים טלפוניים, תתמודדנה עם כל הנ"ל בצורה הטובה ביותר, מאחר וזהו תחום ההתמחות שלהם, יש להן את הידע , הניסיון , והיכולת להתעדכן בתדירות גבוהה לגבי ההתקדמות הטכנולוגית בתחום.
נותני השירות מטעם מיקור החוץ הם בעלי ההכשרה המקצועית הטובה ביותר ולהם ניסיון בטיפול במגוון לקוחות ובעיות. בשנים האחרונות תחום האאוטסורסינג מקבל תאוצה, כאשר מוקדים רבים מקפידים על קבלת עובדים בעלי אוריינטציה שירותית מובהקת ועל הדרכות מקצועיות מרובות.
מאת: לי מזל
לסיכום
לאור כל אלה, אין פלא שמוקדי האאוטסורסינג בארץ מקבלים תנופה. קישורית מענה עסקי מחזיקה שנים מוקד אאוטסורסינג, כאשר בשנה האחרונה מותג שמו לקישורית-אקטיב והוא עבר קפיצת מדרגה ברמת השירות ובמקצועיותם של הנציגים.
לחצו על אהבתי/LIKE בעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו 10% הנחה על שירות מענה אנושי 24 שעות ביממה. וגם, שלל עצות וטיפים לניהול משרד, שיווק ושירות לקוחות מוצלח.
מני צ'יקו - סמנכל תיפעול ושירות לקוחות קישורית קישורית היא ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי במשך 24 שעות ביממה, הגדולה והמובילה בישראל מאז 1993.